هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

هامان هستی مامان

تولدت مبارک عزیزم

1392/12/26 7:49
نویسنده : مامان رزیتا
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزندم ،نورچشمم،پاره تنم...
توآمدی با لبخند شیرینت،باگرمای دلپذیرت،بانگاه بی نظیرت.
چگونه برایت از شادیم بگویم؟ازشوق دیدارت...از لحظه تولدت...
توآمدی وبه زندگیمان رنگ تازه ای دادی...چونان رنگ گلهای بهشتی با عطری دلاویز وبه غایت مدهوش کننده...
عظمت پروردگار رادرظرایف وجوددوست داشتنی ات می جوییم وخداراباتمام ذرات وجودمان می ستاییم...

 

در دوردستها که خدامیان چشمهایت خانه کرده بود...

من بیقرار منتظر آمدنت بودم و توکه انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان طنین آوازتوبود که انگارگوشهایم جزتو نمیشنید...

خداوند تورا به من هدیه دادو من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شودانگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.

دستهایت که می چرخد ومیان دستهایم پنهان می شود...خنده هایت که ریش میشوم وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو راکم داشته ام.

از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگارصدای گریه های توست...تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که توفرشته ای یا نه.....نمی دانم...

اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.

آرام جان من....

همیشه دوستت دارم

 

 

 

امروز خورشيد درخشان‌تر است
و آسمان آبي‌تر

نسيم زندگي را به پرواز مي‌کشد

و پرنده آواز جديد مي‌سرايد

امروز بهاري ديگر است

در روز تولد مهربان‌ترين

در ميلاد کسي که چشمانم با حضورش باراني است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به ميهماني آسمان خواهم برد

جشني براي ميلادت بر پا خواهم کرد

تمامي گلها و سبزه‌ها در ميهماني ما خواهند سرود

اي مهربان‌ترين

آغاز بودنت مبارک

تمام زندگيم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرمحمد
27 اسفند 92 9:37
تولدت مبارک پسر گلم ... هزار سال زنده باشی ......
مامان امیرمحمد
27 اسفند 92 9:37
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانتان آرزو داریم نه برای امروزتان بلکه برای فردای هر روزتان عیدتان مبارک. امیرمحمد و مامانی
سمانه مامان پارسا جون
27 اسفند 92 19:24
بهار هم که نباشد من به مهربانیتان از شکوفه لبریزم … عیدتان پیشاپیش مبارک
سمانه مامان پارسا جون
27 اسفند 92 19:25
تولدت هم مبارک هامان عزیزم همیشه سلامت و شاد باشی پس خوب
پارمیدا
8 فروردین 93 19:12
هامان عزیزم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد خندان باشی و روزها و سالهای قشنگی را در کنار خانواده ات بگزرانی.
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 8:58
هامان جونی تولدت مبااااااااااااااااااااارک عزیزم با یه ذره تاخیر
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:00
ایشالله جشن دوماد شدنت و تولد صد سالگیت عزیززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:00