هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

هامان هستی مامان

احساسات مادری

1389/12/3 9:37
نویسنده : مامان رزیتا
408 بازدید
اشتراک گذاری

عارفانه ........ عاشقانه ....... می نویسم از احساسات پاک مادرانه ....مادر شدن حسی است آسمانی .....تو راه آسمان را برایم هموار و مرا به خدا نزدیک تر کردی

 اعتراف می کنم که به دنیا آوردن هامان احساسات مادرانه ام را شکوفا کرد .....
احساسات مادری همان است که به من توان گذشت و فداکاری و نوع دوستی را داد
احساسات مادری مرا از غم و غصه و تنهایی نجات داد احساسات مادری به من کمک کرد تا مرضهای روحیم درمان شود و زخمهای کهنه ام مرهم یابد
احساسات مادری به من کمک کردتا فکر و ذهنم را از فکر و  خیال های بیهوده و پلید پاک کنم
احساسات مادری زندگی را برایم شیرین وآرامش بخش کرده است
احساسات مادری به من کمک کردتا از شهوت دنیا و زر و زور و پول و ثروت  و تمام متعلقات دنیوی آزاد شوم و رها و سبک بال به سوی خدای خودم روانه شوم
خدایا ! سپاس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)