هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

هامان هستی مامان

همسر عزیزم

1390/3/25 9:10
نویسنده : مامان رزیتا
739 بازدید
اشتراک گذاری

 بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comو چه آغاز دل انگیزی 

                        آن زمان که به تو پیوستم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comوهمان پیوستگی  

                     معنی زندگیم شد

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comوچه زیبا دیدم

                   که به تو محتاجم

   بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comدوستت دارم

شباهنگsmileysروزت مبارک حامد عزیزمشباهنگsmileys

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sara
25 خرداد 90 10:58
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
مامان ماني
25 خرداد 90 12:15
سلام ..... من روز پدر رو به تمام باباها و بابابزرگ ها و همه اونايي كه دوست دارن پدر بشن تبريك مي گم ...... اميدوارم همه سالم تندرست باشن ....
mona
25 خرداد 90 17:56
خانم شما بسیار زیبا مینویسید من معمولا وبلاگ شمار و میخونم و همیشه لذت میبرم برایتان ارزوی خوشبختی دارم
مامان ماهان
26 خرداد 90 8:50
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:19
سلام گلم خوبی