هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

بازی

1390/6/30 11:31
نویسنده : مامان رزیتا
430 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیروز صبح ساعت 15/6 صبح چشماتو وا کردی و منو در حال آماده شدن دیدی و بهونه گیری شروع شد هر چی می گفتم برو پیش بابا همش می گفتی نه خلاصه تصمیم گرفتم کمی بازی کنیم و بعدش برم شماهم به هر طریق ممکن می خواستی منو خونه نگهداری کتاب مامان رو آوردی Free Animationsو با حرکاتت به من گفتی که بخونم و خلاصه ازم خواستی باهم تلویزیون ببینیم و ساعت 8 گذشته بود که راضی شدی بری با بابا بازی کنی و من هم برم سر کار البته با تاخیر زیبافدای سرت مهم نیست باور کن اگه کار مهم نداشتم خونه می موندم ولی چاره نبود  بعد از پایان ساعت  کار بابا دنبال من اومد و منو رسوند خونه پدرجون از اونجا بابا کار داشت و از ما خواست خودمون بریم موقع برگشت کلی گریه کردیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے و می خواستی با بابا بری و مجبور شدیم که سر راه توی یه پارک پیاده شیم تا شما بازی کنی خلاصه کلی بازی کردی و تونستم کمی سرگرمت کنم تاسوار ماشین شی به خونه هم که رسیدیم توی پارکینگ دوچرخه حسین پسر نگهبان ساختمون رو برداشتی منم مجبور شدم ساعت 3 ظهر در بزنم و ازشون اجازه بگیرم کلی هم توی پارکینگ دوچرخه سواری کردی بالاخره بعد از کلی بازی و شیطنت راضی شدی بریم خونه تا رسیدیم ازمن خواستی سی دی بزارم از بخت بد تموم سی دی ها رو امانت داده بودم به همکارم تا برای دخترش رایت کنه مجبور شدم سی دی عروسیمون Free Animationsرو بزارم هم تجدید خاطره بود و هم اینکه کلی نانای کردی و بعدش هم خوابت برد عصر هم که طبق معمول بابا شمارو پارک برد امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عزیزم Have a Nice Day Bear

ولی...

 امروز خیلی استرس دارم واکسن 18 ماهگیت رو به امروز موکول کردم تا سه روز خونه باشم و ازت مراقبت کنم خدا به خیر بگذرونه خیلی خیلی می ترسم امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی ستاره زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
31 شهریور 90 13:25
قربونت برم عزیزم خیلی شیطون شدی هامان جونم 100000000 ماشاالله رز خوبم نگران نباش الهی که به سلامتی واکسن هامان جونو میزنی تا پسرمون قوی بشه
مامان پارسا جون
31 شهریور 90 13:51
ایشاا... که هامان جون اذیت نمیشه و همه چیز به خیر میگذره