هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

مکالمه

1390/8/22 11:47
نویسنده : مامان رزیتا
404 بازدید
اشتراک گذاری

مامان: عزیز مامان کیه؟

هامان: من من من

زیبا

مامان:هومن کیه؟

هامان: هومه دادا (به پسرخاله هومن میگه هومن داداش)

زیبا

مامان: هامان چی میخوره؟

هامان: شی (شیر)

زیبا

مامان: کلاغه میگه؟

هامان :غا غا

 زیبا

مامان: هاپو میگه؟

هامان: هاو هاو

زیبا

مامان: پیشی میگه؟

هامان: پیش میو

زیبا

مامان: گاوه میگه؟

هامان: مو مو

زیبا

شیرینی کلامت روح بخش زندگی من است عزیز دلم

 دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یسنا
22 آبان 90 11:49
ای خدا ازین حرفای شیرین بچه ها عزیزم ما برگشتیم ممنون که به فکرمون بودین دوستای خوبی مثل شما غنیمته
مامان پرنیا خانوم
23 آبان 90 9:46
ماشالله عزیزدلم با این شیرین زبونیات خدا همیشه حافظت باشه قشنگ خاله
مامان پارسا جون
23 آبان 90 21:10
آخی عزیزم خیلی قشنگ بود
مامان ماهان
28 آبان 90 17:09
الهی قربونش برم با این حرف زدنش