هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

هامان هستی مامان

تولدت مبارک عزیزم

1390/12/27 17:54
نویسنده : مامان رزیتا
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اومدی صد تا بهار دادی به من ، همه گلهاشو می یارم واسه تو     

اومدی بردی منو به خواب عشق ، همه رویاشو می یارم واسه تو   

اومدی تا دل من تو رو بخواد ، من تمناشو می یارم واسه تو    

اومدی ماهو آوردی واسه من ، همه  گلهاشو می یارم واسه تو   

  

دو سال پیش…
مثل دیروز  بود که پا به این دنیا گذاشتی
انگار همین دیروز بود که پاییز را پشت سر گذاشتی
خدا یکی از فرشته های زیبا و مهربانش را به این دنیا هدیه داد
تویی آن هدیه ی زیبا از طرف خدا برای این دنیا
بهار تو را دید و تو شدی آغاز زیباییها
بهار تو را دید و تو شدی آغاز شکفتن گلها
از همان روز خدا تو را به من داد ، عشق تو را در قلبم مثل رازی پنهان قرار داد
سالهایی نیز که تو نبودی اما عشق تو بود قلبم پر از آرامش و عشق و محبت بود
میدانستم یکی مثل تو به این دنیا آمده و در راه است ، و این دل من است که خودش میداند و چشم انتظار است
لحظه ی به دنیا آمدن تو ، لحظه شکفتن غنچه ای است در میان گلبرگهای سرخ قلبم که گلستان میکند باغ وجودم را
در لحظه آمدنت دنیا به سوی تو مینگرد تا لحظه شکفتن زیباترین گل را ببیند و آمد روزی که که یک قلب عاشق مثل قلب من این گل زیبا را از شاخه اش بچیند و در گلدان وجودش بگذارد!
خدایا هر چه آفریدی برایم یک طرف ، این فرشته ی زیبا را که به من هدیه دادی یک سوی دیگر
آرزوی من همیشه همین سو بوده ، این فرشته ی زیبا از آغاز تولدش در قلب من بوده
که اینگونه قلب من در روز میلادش پرتپش و شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و آواز است
که میزند با هر تپش فریاد عشق، هامان عزیزم تولدت مبارک ،هدیه من به تو یک دنیا عشق!

فردا روز تولد توست

دستانم تهی

با ذهنی سرشار از شوق

به در باغ آسمان رفتم

ماه زل زده نگاه میکرد

تا تکه ابری چشمان ماه را بست

از دیوار تاریکی بالا رفتم

آنقدر ستاره چیدم

که صبح از دستانم گل خورشید روئید

هدیه ای از آسمان برای

روز تولدت رسید

و دیدم هیچ چیز

فرزندم را

جز عشق

لایق نیست 

  شکلکهای  جالب و متنوع آروین

 

Happy birthday my true love
Your beauty stems from up above
Sweetest smile and kindest heart
Like a priceless piece of precious art.

 

پلک جهان می پرید 

دلش گواهی میداد 

اتفاقی می افتد 

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

  Wish you a very happy birthday
May life lead you 2 great happiness
success and hope dat
all your wishes comes true!
enjoy your day

عزیز دلم اگه عکسارو به ترتیب نذاشتم منو ببخش این روزا خیلی سرم شلوغه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 1:28
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . . .
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 1:28
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي با عكساي تولد علي آپم
مامان سوگل
26 اسفند 90 1:57
هامان جان تولدت مبارک، ایشالا که صد سال زنده باشی
مامان نیایش
26 اسفند 90 10:59
به به چه پست قشنگی تولدت مبارک عزیزم الهی که سالیان سال زنده و سالم باشی دست مامانی درد نکنه با این تولد خوشگلی که برات گرفته شاد باشی همیشه و سال خوبی پیش رو داشته باشی
سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 90 12:08
هامان گلم تولدت گلباران
سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 90 12:12
تـــــــــــ❤ــــــــولدتـــــــــ❤ـــــــ مبــــــــ❤ـــــــــارکـــــــــــ _____♣♣♣____________♣♣♣♣ _ ♣♣_____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣________♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ __________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣
رادین عشق زندگی
26 اسفند 90 15:23
هامان جونی تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی جوجو خان
مینا جون
27 اسفند 90 1:19
هامان عزیزززززززززم خیلی ماهی خدا برای پدرو مادر عزیزت نگه داره تو رو در ضمن نوروز پبشاپیش مبارک امیدوارم در کنار هم نورزو خوبی داشته باشید
مامان ماهان
27 اسفند 90 1:22
تولدت مبارک عزیز دلم الهی که 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی منم یه جشن کوچولو برات گرفتم ........
ملی مامان میکاییل
28 اسفند 90 13:48
چه عکسای قشنگی عزیزمممممممممم خیلی ماهی هامانی
بابای مبین ومتین
31 فروردین 91 1:25
سلام واقعا هنرمندی