هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

هامان هستی مامان

پدرم رفت

1391/4/31 12:50
نویسنده : مامان رزیتا
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

 

هیچ میدانی پدر که بعد از رفتنت دیوار بر من ریخت ؟!

هیچ میدانی که آتش شد تمام پیکرم در غم ؟!

هیچ میدانی صدای شیون من در جهان پیچید ؟!

هیچ میدانی که هر شب خواب من گم شد ؟!

هیچ میدانی ز اشکم جوی جاری شد ؟!

هیچ میدانی نگاهم روی قاب عکس غمگینت ... بی تحرک ماند ؟!

هیچ میدانی عزا گرفتم؟!

هیچ میدانی پدر از دست دادن چیست؟!

هیچ میدانی " یتیمی " چه دردیست؟!

هیچ میدانی که فرزندت چگونه زیست؟!

هیچ ..... یادت هست؟!

اشک من خون شد به راه تو ....

هیچ میدانی که دلبندت ... باز  آغوش تو را میخواهد؟!

باز نوازش هایت را میخواهد؟!

باز عشقت را به جانم افتاد؟!

هیچ بوسیدی قبل از رفتن صورت پر التماسم را ؟!

پدر ...

هیچ یادت هست گفتی با تو می مانم؟!

اما پدر ... رفتی و نامت در قلب حزینم ماند و آتش شد به جانم...

عاقبت رفتی پدر ... اما از یاد من پر مهریت نخواهد رفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

پارميدا
31 تیر 91 12:56
دوست عزيز، درگذشت پدر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به،خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم. مامان پارميدا (همكار)
مامان نيما
31 تیر 91 15:34
عزيزم خيلي شوكه شدم ان شااله خدا رحمت كنه و ديگه غم نبيني و سايه مادر بالاسرتون باشه
آیسا
31 تیر 91 16:06
دوست عزیز مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـتدرگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .
مامان ماهان
31 تیر 91 16:45
انالله و انا الیه راجعون آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد. با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.
مامان ماهان
31 تیر 91 16:48
رز خوبم خیلی خیلی ناراحت شدم روزگار برای ما این بوده که بدون پدر باشیم از خدا برای تو و خانواده محترمت صبر خواهانم کاملا حال و روزت رو درک میکنم ‌ برای شادی روح پدر عزیزت دعا میکنم
مامان علی خوشتیپ
1 مرداد 91 12:28
عزیزم خیلی ناراحت شدم این پست رو دیدم غم آخرتون باشه و خدا بهتون صبر بده روح پدرتون شاد
سمانه مامان پارسا جون
1 مرداد 91 12:56
دوست گلم واقعا شوکه شدم بهت تسلیت میگم ما رو در غمت شریک بدون روح پدر مرحومت شاد
الهه مامان یسنا
1 مرداد 91 17:56
دوست خوبم واقعا ناراحت شدم. دلم گرفت از دیدن این پستت. از خدا براتون صبر و شکیبایی خواهانم. روح پدرتون شاد و قرین رحمت الهی
نگين
4 مرداد 91 13:41
سلام ما هم بد از مدتها اومديم بهتون سر بزنيم.... كلي متاسفم شدم... شادي روح اون مرحوم و تسلي و بقاي عمر براي بازماندگان از ايزد منان طلب ميكنم. غم اخرتون باشه . براتون آرزوي سلامتي آرامش و لبخند دارم. هامان جون رو ببوسيد.
ملی مامان میکاییل
4 مرداد 91 22:56
خدا پدر مهربونتون رو رحمت کنه به شما هم صبر بده تسلیت می گم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 مرداد 91 9:00
عزیزم تسلیت میگم. روحشون شاد و قرین رحمت باشه. امیدوارم همیشه براتون شادی باشه.
مامان ارمیا
8 مرداد 91 11:11
سلام عزیزم. خیلی ناراحت شدم وقتی وبت رو باز کردم و این مطلب رو دیدم. واقعا نمی دونم چی بگم. هیچ کلمه ای روح آدم رو تسکین نمی ده. روحش شاد.
مامان شینا
8 مرداد 91 14:30
خداوند پدر بزرگوارتون رو مورد رحمت خودش قرار بده و به شما صبر عطا کنه
مامان شینا
8 مرداد 91 14:33
مامان آرشيدا
9 مرداد 91 1:00
سلام عزيزم تسليت ميگم . انشاالله غم آخرتون باشه و خداوند بهتون صبر بدم
محيا كوچولو
10 مرداد 91 21:02
سلام خاله جون منم تسليت پدر بزرگوارتون رو تسليت ميگم غم آخرتون باشه
هامان
17 مرداد 91 8:55
بهتون تسلیت میگم.تنها فقط کسی میفهمه شما رو که هم دزتون باشه. من که 2سال و نیمه که هفته ای 2‏_‏3 بار خواب پدرمو میبینم. وبلاگ جالبی دارید و خوشحالم که هم اسم پسر کوچولوی شما هستم . Facebook.com/haman maleki
الهه مامان یسنا
25 مرداد 91 16:43
سلام عزیزم. حالت بهتره؟ هامان گلم خوبه؟ قوی باش به خاطر پسرت
سپهری
1 شهریور 91 13:49
تسلیت میگم غم اخرتون باشه
مامان نیایش
17 شهریور 91 18:08
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم برات آرزوی صبر میکنم ان شاالله روحشون شاد باشه
پرنیا جون و مامانش
18 شهریور 91 11:58
تسلیت میگم عزیزم انشالله غم اخرتون باشه .این برگ زمانه همیشه ورق زدنش با گلچین کردن بهتریناست بدون پدر مهربانت جزو بهترینها بود که رفت عزیزم برای شما و خانواده محترمتون ارزوی صبر و برای پدر مهربانتون رحمت از خداوند مهربان ارزو دارم عزیزم
امیر علی
19 شهریور 91 18:15
سلام هامان خیلی نوشته ات قشنگ بود اما خیلی غمگین دلم گرفت یاد پدرجونم افتادم که سه ماه پیش فوت کرد هامان به وبم سر بزن خوشحال میشم
محمد
23 شهریور 91 8:13
آخرین برگ تقویم حیات پربار ابوی گرامیتان ، آغازین صفحه شکیبایی تان باد روحش شاد ویادش گرامی
مامان نيكان و روهان
12 آذر 91 11:24
سلام خانومي بعد از مدتها اومدم و خيلي متاسف و دردمند شدم چون خودم حاصل اين دردمندي هستم خدا پدر بزرگوارتان را بيامرزد جايش در بهشت برين باشد و به شما صبري عظيم اعطا كند.
hrt
24 دی 91 16:16
نميدانم چه بگويم و ازكجا شروع كنم چرا كه واقعا از شرمندگي چيزي براي گفتن ندارم . اما بهانه اي شد به خاطرمرحوم شدن پدر مهربان و دوست داشتنيت (خداوند بيامرزاد) مجددا سري به شما و هامان جون بزنم و عكسها و مطالب قشنگتان را بيننده باشم . واقعا خوشا به حال هامان به داشتن با سواد و با اطلاعاتي مثل شما كه بعدا با خواندن مطالبش به صورت روز شمار و مراحل بزرگ شدنش را به شكلي جديد خواهد ديد . البته شايد خواهر هم ، دوست داشته باشد. ازش بپرس.