هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

هامان هستی مامان

نظرات (10)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 شهریور 91 13:10
به به سفر بخیر. بالاخره بعد از مدتها چشممون به جمال گل پسرمون روشن شد. ماشالله خاله جون چه بزرگ شدی.
الهه مامان یسنا
28 شهریور 91 13:45
واییییی!!!!! خدای من چقدر بزرگ شده هامان جونم!!! چشم ما روشن!! ممنون مامانی که خواهشم رو زمین ننداختی و عکس پسر نازت رو گذاشتی
سمانه مامان پارسا جون
28 شهریور 91 17:46
ماشاا... چقدر بزرگ شدی عزیز دلم دلم واست تنگ شده بود خوشگلم
ملی مامان میکاییل
29 شهریور 91 8:06
عزیزمممممممممممممممممم اینقدر از این بچه چیزی نمیگی و عکس نمی ذاری که الان ذوق زده ام نمی دونم چی بگم هامانی چقدر دلم برات تنگ شده بود قوربرونت برم
الهه مامان یسنا
29 شهریور 91 20:35
چرا نتونستی بشنوی؟؟؟ فکر کنم باید فلش پلیر رو نصب کنی ببخشید که اذیت شدی
مامان پارميدا
1 مهر 91 8:26
جيگرتو هامان كوچولو خيلي خيلي ماه شدي دلم برات حسابي تنگ شده پاراميدا سلام مي رسونه اميدوارم بزودي زود همديگر را ببينيد.
مامان نيما
1 مهر 91 13:04
عزيزم بالاخره بعد از مدتها عكستو ديديم كجا رفته بودي
مامان امیرمحمد
5 مهر 91 12:51
عزیزم قربونش بره خاله که اینقدر ماه شده ... مامانش براش اسپند دود کن ... یه وقت چشم خاله ها نگیره پسمل خوشگلمون و ... بوس زیاد
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 11:35
ماشالله عزیزم چه پسمل گلی چه اسم قشنگی داره وبلاگتون مرسی که به ما سرزدین اگه مایل باشید لینکتون کنم خاله جون
مامان رهام
5 اسفند 91 11:36
سلام عزیزم مرسی که ما رو فراموش نکرید..هزار الله اکبر خیلی تغییر کرده خدا براتون حفظش کنه...............خیلی شبیه اروپایی هاست