هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

هامان هستی مامان

برای تو

1391/7/15 11:57
نویسنده : مامان رزیتا
887 بازدید
اشتراک گذاری

دنبال بهانه ای بودم که باز بیایم و برایت بنویسم

همه احساسی را که به تو دارم...

بهانه ای جز دوست داشتت نیافتم و

 این همان است که مرا برای ادامه زندگی امیدوار می کند

هامان عزیزترینم همه جان و دلم فدای تو ...

تو که همه وجود منی و عاشقانه دوستت می دارم

 

دوستت دارم ... به اضــافه ي سه نقطه...

تــا بـــداني..

مـــن و ايــن دوستـت دارم هايم ...

امتـــداد داريم در تـــو تا هميــشــــــه...

مثـــل همــين ســه نقــطـه...

EmoticonEmoticonEmoticon

اگر با انسانها مهربان باشی

به داشتن انگیزه های پنهان متهمت میکنند!!

 ولی تو مهربان باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانلی مادر باران
15 مهر 91 13:12
سلام پسر خوشکلی دارین خدا حفظش کنه براتون
الهه مامان یسنا
15 مهر 91 13:59
مهربون من منم خیلی دوستت دارم هم خودتو و هم مامان گلتو
عمه اریسا کوشمولو
16 مهر 91 9:24
فدای هامان خوشتیپ
مامان سعید
16 مهر 91 11:06
بازم سلام ماشالا که گل پسر خوش تیپت خدا حفظش کنه خوش باشی
مامان ارمیا و کسری
16 مهر 91 13:20
سلام عزیزم. چه عکس نازی. خوش تیپ خان. راستی مامان گلش ممنون از حرفهای دلگرم کننده ت.
ملی مامان میکاییل
16 مهر 91 23:02
خوش تیپ من عزیزم زنده باشی
پرنیا جون و مامانش
2 آبان 91 10:25
وای چه شاهزاده ای عجبی مامان هامان جون عکش نازدونشو گذاشت دوست دارم هامان خاله
مامان ماهان
9 آبان 91 15:45
ای جونم هزارررررررررررررررررررر ماشاالله چقدر بزرگ شدی
باران
11 آذر 91 0:02
سلام خدا حفظش کنه چه پسر نازی منم دو قلو دارم خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی واجازه بدی لینگت کنم