هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

تولد دوست خوبم ماهان جون

1391/9/24 10:24
نویسنده : مامان رزیتا
640 بازدید
اشتراک گذاری

پلک جهان می پرید 

دلش گواهی میداد 

اتفاقی می افتد 

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

تولد عسل من  

ماهان جان

 افسانه ها می گویند که خوشبخت ترین انسان روی زمین را می توان سوار بر اسبی تک شاخ یافت با چشمانی بسته! من تورا سوار بر آن اسب دیده ام چشم هایت را باز کن تا باور کنی که بهترینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فندق جون
24 آذر 91 10:47
____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. آپم زود بیا
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 11:22
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
بابای ملیسا
24 آذر 91 11:58
سلام . ضمن تبریک به خاطر محتویات خوب وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم منتظر قدمهای مهربون شماست . خوشحال میشیم اگر با نظرات زیباتون ، خاطره ای خوش برای دخترمون به جا بزارید . ممنونم
مامان ماهان
25 آذر 91 15:41
سلااااااااااااااااااااااام عزیز دلم یک دنیا ازت ممنونم که همیشه به من لطف داشتی خدا هامان گلت رو برات نگهداره و در کنار عزیزانت روزای خوب و خوشی رو داشته باشی روی ماه دوست خوبم و پسر نانازش رو میبوسم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 91 9:14
تولدش مبارکککککک
ملـــــــــی
30 آذر 91 11:59
هزار ساله بشه این ماهانی بامزه خوبی خودت عزیزم ؟ در چه حالی ؟
مامی مهدیار
6 دی 91 11:30