هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

تولدت مبارک

1391/12/26 9:48
نویسنده : مامان رزیتا
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

 

باغ ِ گل کنار ِ چشم های تو بی طراوت است...

تو از بس برای من عزیزی !

خودم را فراموش کرده ام ...

عزیز دلم...

تو کودکی های منی یا کودکی های پدرت ؟

تو کدام ِ مایی ؟

که انقدر دلنشین و ُ دلبرانه ای !

فدای تو تمام ِ لحظه های من.

 

شکلک های محدثه

كوچك رويايي ِ من

دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

به عشق من به تو شك كند.

تمام ِ بودنت را حس مي كنم...

حاجتي به استخاره نيست  

عشق ما ... عشق من به تو

عشق تو به من

يك پديده است...

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان 

صداي قلب تو ... صداي زندگيست. 

زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من

زندگي را زندگي كن 

عاشقانه

كودكانه... حتا وقتي بزرگ شدي 

كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

همين لحظه است...همين لحظه كه

با تمام جان ِ عاشقم  

دوستت دارم را يواشكي به

تو هديه ميكنم...

تو خوب ميداني كه من چقدر  

شاعرانه با تو حرف ميزنم... 

تو خوب ميداني كه... 

من تا همان لحظه كه قرار است بيايي

قرار است در كنارت بمانم  

و تازه اين شروع زندگي ِ كودكانه ي تو است.

بخواب...

نترس...

زندگي بايد براي تو

روزها را عاشقانه باران

شب ها را ستاره باران كند

 

 

تو مثل ِ بهانه اي

تو مثل ِ بهاري

تو مثل ِ تمام ِ هر چه تا به حال داشتم نيستي

جدايي از تمام ِ آنچه منظور ِ من است...

تو بهترين حسّي...

با تمام ِ دلبري ... با تمام ِ قصه هاي دلبرانه

كه پيش ترها

مادرم براي كودكي هايم تعريف ميكرد...

هنوز نميداني چقدر ميخواهمت

هنوز نمفهمي كه اينجا كه من ايستاده ام كجاست ... 

زندگي كن بهانه ي قشنگ ِ من براي عاشقي

زندگي كن و آرام آرام بزرگ شو

برايت لحظه ها را

پر از انتظار ميكنم

مطمئنم

تو از بهار هم تازه تري 

تو از هفت سين ِ شب عيد هم زيبا تري

تو از خوابهاي قشنگ ِ دم صبح هم 

شيرين تري

جانكم...عزيزكم...

زعفراني ترين طعم هاي روزگار

به طعم ِ عاشقانه هاي ما

من و ُ تو

نميرسند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان علی خوشتیپ
26 اسفند 91 11:40
تولدت مبارک هامان جون.الهی 120ساله بشی


خیلی خیلی لطف کردی عزیزم
مامان پارميدا
26 اسفند 91 11:42
هامان جان، شاه پسر ، آقا خوش تيپ
روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما / گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک عزیزم

پارميدا و مامان


ممنون عزیزم

سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 91 13:45
تولدت مبارک هامان عزیزم
ایشاالله تولد 120 سالگیت گل پسر

خانومی تولد گل پسرت مبارک


ممنون دوست گلم
مامان رادین
26 اسفند 91 13:56
ای جان. ماشالله بزرگ شده این گل پسر. زنده باشیدو سلامت. تولدت مبارک هامان جونم.


ممنون از لطفت عزیزم
پارسا
26 اسفند 91 15:29
سلام دداش عزیزم
تولد و دوستی 3 ساله مبارک



حضورت رو سپاس
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
26 اسفند 91 16:46
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت خاله جووووووووووووووون



بهترینها رو براتون آرزومندم ممنون از حضورتون


مامان یسنا
27 اسفند 91 20:24
سلام عسلم.. تولدت هزاران بار مبارک نفس
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:11
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
hrt
2 فروردین 92 5:47
صمیمانه ترین تبریکم را در قابی از بوی بهار و نسیم نوروز تقدیم گلم میکنم هامان جون می بوسمد. امیدوارم به هر آرزوئی که برایش داری برسی.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 فروردین 92 13:32
هامان جون تولدت با تاخیر مبارک. الهی 120 ساله شی.