هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

هامان هستی مامان

نصیحت

1392/8/27 14:45
نویسنده : مامان رزیتا
589 بازدید
اشتراک گذاری

برای پسرم:

مرد کوچک مامان
فدای قدو بالایت
خوب به حرفهای مامان گوش کن

حرفهای شاید تلخ و سنگینیست
اما باید از همین بچگیت
برایت بگویم تا در آینده


اماده باشی برای مرد شدن
تو قرار است مرد خوبی شوی
مرد خوب بودن کار سختیست
اینکه قوی باشی اما مهربان
صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند
اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی
عزیز دل مامان
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست
اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی
و بعد عشقت
عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مامان
من میگم : جان مامان
و به همین مقدسیست
عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد
خودم عادت می دهم به گفتن دوست دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن
مثل همینکاری که برای تولد بابا کردیم
پسرم
بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگیت
اما به مامان اطمینان کن
من خیلی قبل تر از به دنیا آمدنت
خودم را برای بزرگ شدن تو آماده کرده ام
تو جان منی
جان مامان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مونس
28 آبان 92 18:07
سلام مامان رزیتا من مامان دوتا دوقلو پسر هستم البته هنوز بدنیا نیومدن قراره اسم یکیشون هامان باشه همینطور که دنال معنی اسم هامان بودم وبلاگ شمارو دیدم دوست داشتم واستون نظر بزارم اخر معنی اسم گل پسرتون چیه؟خدا واستون حفظش کنه
هستی
30 آبان 92 22:13
بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش زیبا و زشتش پای توست تقدیر را باور نکن تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی از نو دوباره رسم کن تصویر را باور نکن خالق تورا شاد آفرید آزاد آزاد آفرید پرواز کن تا آرزو زنجیر را باور نکن
مامان امیررضا
6 آذر 92 8:16
مطلبت هم مثل پسرت قشنگ بود برای شما و پسر نازتون روزهای خوبی رو آرزو دارم
الهه مامان یسنا
7 آذر 92 10:56
دلمون براتون خیلی تنگه .
مامان سعيد
3 دی 92 11:49
سلام عزىزم.گل پسرت با اين لباس و مو ماشالا بزرگتر از پسرم بنظر مياد.من بخاطر دومى کمىاب شدم تو کجايى عزيزم؟؟؟
مامان رادین
7 دی 92 15:41
سلام دوست قدیمی.ماشالله هامان جون مرد شده. زنده باشه ببوسش.
صفورا
15 بهمن 92 10:58
خوشبحال هامان به خاطر این مامان خوب واقعا تحسینتون میکنم آفرین احساساتمو بر انگیختید عزیزم خو باشید همیشه