هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

درد دل

1390/4/22 12:25
نویسنده : مامان رزیتا
392 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

کاش قلبم درد تنهایی نداشت

چهره ام هرگز پریشانی نداشت

برگهای آخر تقویم عشق

حرفی از یک روز بارانی نداشت

پسرم زندگی پستی و بلندی زیاد دارد سعی کن آنقدر محکم و استوار باشی که طوفان غمها نتواند به تو آسیبی برساند دلم می خواست الان می تونستم باهات درد دل کنم و حسی رو که در درون دارم رو باهات درمیون بذارم ولی  هنوز  شنیدن این مسائل برای شما خیلی زوده امیدوارم روزی که وبت رو می خونی شاد باشی عزیزم

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
24 تیر 90 2:08
سلام عزیزم من وآنیسا همیشه به یاد دوستان خوبمون هستیم
ملی
25 تیر 90 13:31
خوب این وبلاگ یادگاریه همیشگی هامان جونه یه روز میاد که همه حرفات رو متوجه میشه ، منم آرزو میکنم همیشه دلش شاده شاد باشه .
مامان پارسا جون
25 تیر 90 18:44
امیدوارم هیچ غمی توی دل همیشه شادت نداشته باشی گلم