هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

هامان هستی مامان

خدا جونم هر چقدر بگم شکرت بازم کمه...

1390/8/1 11:56
نویسنده : مامان رزیتا
458 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو می خوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام

خدارو می خوام نه واسه مشکل و حل غصه هام

خدارو دوست دارم نه واسه ی جهنم و بهشت

خدارو می خوام نه واسه زشت و زیبا

خدا رو می خوام نه واسه خودم که باشم یا برم

خدارو می خوام نه واسه ی روزای  تلخ آخرم

خدارو می خوام نه واسه سکه و سکو و مقام

خدارو می خوام که فقط تو رو نگه داره برام

خدا رو دوست دارم برای اینکه تورو بهم داده

خدا جونم خیلی دوست دارم

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

123
1 آبان 90 14:17
الهام مامان رامیلا
1 آبان 90 16:40
سلام به هامان عزیزم ومامان گلش خدا رو شکر انشالله همیشه سالم و سلامت باشید راستی مامان جونی عکس جدید هامان رو بزار دلم براش تنگ شده
مامان پارسا جون
1 آبان 90 18:06
وای من عاشق این شعرم سراسر احساسه و معنیش فوق العادست. بوس واسه هامان خوش تیپه
مامان ماهان
12 آبان 90 0:09
خیلی خیلی زیبا بوووووووووووووووووووود یه بوس برای هامان جووووووووووون