هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

بازم چهارشنبه شد

1390/7/27 13:19
نویسنده : مامان رزیتا
409 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

هامان گله امروز بازم چهارشنبه شد و من با شادمانی فراوون راهی خونه هستم روزای چهارشنبه به امید اینکه دو روز تعطیلم و با هم هستیم فوق العاده خوشحالم تازه فردا یه برنامه خوب داریم من و شما خونه خاله لیدا دعوتیم اول قرار نبود خاله از شما گل پسرم به عنوان مهمون ویژه دعوت کرده خدا کنه بهمون خوش بگذره اینو هم بگم سرویس فنجون نعلبکی که برای خاله گرفته بودیم رو دیشب تا من به خودم بیام از جعبه درآوردی و یه نعلبکی رو شکوندی هنگ کرده بودم تند تند دست و صورتم رو می بوسیدی الهی قربونت برم این چیزا ارزشی نداره که اینطور دستپاچه من می بوسیدی من مقصربودم نباید جلوی دست شما میذاشتم آخه پسر عزیز من کنجکاوه و میخواد همه چیز رو تجربه کنه فدای سرت عزیز دلم من با خاله این حرفارو نداریم امروز براش تعریف کردم کلی خندیدیم حالا براش یه طوری کسریشو پیدا می کنم

جمعه هم اگه برنامه خاصی پیش نیاد قراره بریم لواسون خونه غزل و امیرمحمد مطمئنم کلی بهت خوش میگذره

راستی پسرم مامانو ببخش بابا بعد از مدتها دیروز عصر از آرایشگاه وقت گرفت که بریم موهاتو کوتاه کنیم راه افتادیم جلوی آرایشگاه حالم بد شد و مجبور شدیم بریم خونه و آرایشگاه رفتن شما هم موکول شد به یه وقت دیگه نمی دونم بابا کی وقت می کنه دوباره شما رو بره آرایشگاه خه این روزا خیلی گرفتاره و وقتی خونه میاد خیلی خسته اس

دنیای زیبا

"روزگار به کامت گل پسر عزیز مامان"

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)