هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

کلام مقدس

1390/8/18 10:56
نویسنده : مامان رزیتا
574 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم مدتیه دیگه حوصله نوشتن ندارم شاید هم حرفی برای گفتن ندارم اگر نیز گهگاهی می نویسم به خاطر وجود تو است نازنینم. اگر حسی در درونم هست به خاطر توست ای تمام هستی چون تو بهترینی چون تو لایقترینی عزیزم بودنت را می ستایم

در این روزهای پاییزی وجود گرمت شیرینی کلامت نگاه فرشته گونه ات همدردی های کودکانه ات رونق بخش زندگی من است البته من به این مسئله ایمان دارم که تنها انتقامی که می توان از این زندگی بیرحم گرفت شاد بودن است پس با تو شادم

کلام مقدس زندگی من تو هستی

"ای بهترینم"

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا جون
18 آبان 90 11:49
همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان آنیسا
18 آبان 90 23:52
سلام به دوستای از گل بهترمون من وآنیسا همیشه دعاگوی شما هستیم امیدوارم همیشه شادو سلامت باشین
مرتضي غلامي منامن
20 آبان 90 0:22
سلام خيلي قشنك وعاليست
الهام مامان رامیلا
20 آبان 90 20:24
سلام عزیزم انشالله که همیشه حس داشته باشی این روزهای پاییزی و زمستونی همش حسه یه حس خوب
نگين
21 آبان 90 11:22
سلام دوست خوبم ممنونم ازت كه هميشه سر ميزني و با اظهار نظر قشنگت وب رو مزين ميكني . مرسي
مامان پرنیا خانوم
21 آبان 90 11:34
سلام عزیز.انشالله که همیشه سر حال و سر زنده باشی و بتونی بهترین ها رو واسه گل زندگیت بنویسی. خیلی زیبا بیان کردی احساس قشنگتو عزیزم پر از احساس لطیف مادرانه