هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

روز به یاد ماندنی

1390/8/21 11:44
نویسنده : مامان رزیتا
414 بازدید
اشتراک گذاری

هامان جان 19 آبان یعنی پنجشنبه گذشته سالگرد ازدواج من و بابا بود روز به یادماندنی که لحظه لحظه اون برام خاطره است نه اینکه فقط روز ازدواجمون بود بلکه اتفاقات زیادی به دنبال داشت که شروع یک سری مسائل در زندگی من و بابا بود الان چندین ساله میگذره ولی لحظات جلوی چشمام رژه میرن حالا بگذریم زوده انشاالله وقتی تونستی خوب و بد رو از هم تمیز بدی همه چی رو برات تعریف می کنم

خلاصه روز پنجشنبه یه جشن سه نفره گرفتیم و طبق معمول یه کادوی خیلی خوب گرفتم شماهم که تا یه چیز تازه دست من می بینی می خوای همیشه به خواسته هات جواب مثبت میدم ولی اینبار دلم نیومد مجبور شدم سرت رو به چیزای دیگه گرم کنم روز بسیار خوب و زیبایی بود عزیزم و فهمیدم بعد از سالها درسته حرفهای یه عده منو آزار میده ولی خداروشکر تو و بابا رو دارم و باشماهمه چی رو دارم مهم نیست دیگران چه هستند و چه می کنند می بوسمت گل پسرم

 

روز جمعه هم که مهمون بودیم و شما طبق معمول وقتی ارشیارو دیدی از خودت بیخود شده بودی و همش آویزونش بودی همش می خواستی بازی کنی خلاصه روز خوبی بود ولی نمی دونم موقع بازی دستت آلوده بوده و به چشمت زدی چون پلک چپت ورم کرده و چشمت قرمزه خداکنه مسئله مهمی نباشه امروز از دکتر چشم پزشکت وقت گرفتم ببرمت پیشش امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی گل پسر مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

123
21 آبان 90 12:07
خوب است و قشنگ اين که دلگير شويم در دام دل شکسته زنجير شويم اي عشق هميشه از خدا ميخواهم کنار من باشي و پا به پاي هم پير شويم سالروز عهد و پيمان جاويدانتان مبارک . . .
مامان پارسا جون
21 آبان 90 12:22
_____♣♣♣____________♣♣♣♣ _ ♣♣_____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣________♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ __________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣ یه عالمه تبریک به رز عزیزم و همسر خوبش. سالگرد عشقتون مبارک عزیزم
مامان ارميا
21 آبان 90 13:27
ماشالله، هزار الله اكبر پسرتون خيلي نازه.چه عكسهاي قشنگي. ساگرد ازدواجتون هم مبارك عزيزم. غصه نخور. همين كه يه همسر خوب يه پسر به اين نازي و سالمي داري شاكر باش. بديها برمي گرده به خود بدها. من هم لينكتون كردم.از آشناييتون خوشبختم.
مامان محمد پارسا
21 آبان 90 19:25
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک گلم