هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

نگرانی من

1390/9/2 11:03
نویسنده : مامان رزیتا
520 بازدید
اشتراک گذاری

 

Orkut Scraps - Angels

فرشته کوچولوی مامان دو روزه خیلی دلگیرم آخه شما شدیدا سرماخوردی و خیلی کسل هستی اصلا" حوصله بازی نداری کمتر می خندی کمتر بازی می کنی غذا نمی خوری بهونه گیر شدی توی خواب هذیون می گی اینا همه منو عذاب میده اومد ولی خوشبختانه از اونجایی که خیلی صبرم زیاده سعی دارم به روی خودم نیارم ولی شدیدا غصه دارم چرا کوتاهی کردم روز دوشنبه می خواستی با بابا بری بیرون کلاه سرت نذاشتی برات کلاه آوردم بابا گفت هوا گرمه ای کاش قبول نمی کردم به هر حال پیش اومده خدا کنه زودتر خوب شی و مثل قبل سرحال و با نشاط باشی گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نسترن
2 آذر 90 14:58
سلام دوست جونم. خوبی؟ ببخش که دیر به دیر سر میزنم. مراقب خودت و خونواده کوچیک گرمت توی هوای سرد باش
نسرین
2 آذر 90 15:27
ان شاالله خوب میشه این سرما امون ماو بچه هارو گرفته خوشحال میشم به ماهم سر بزنید راستی میشه طریقه گذاشتن تصاویر متحرکو برام بگی من هر کاری میکنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید.
mamne radin
2 آذر 90 18:17
elahiii. ishalla zodtar pesaremon khob misheeee. mayeat va esterahat yadet nare....
مامان شینا
3 آذر 90 1:14
مامان یسنا
3 آذر 90 17:08
عزیز دلم میدونم چه حسی داری دقیقا واسه یسنا همین اتفاق افتاد و الان 1 هفته است که درگیرم. ایشالا که جوجه کوچولوی من و شما هر دو زود زود خوب بشن. خیلی خیلی مواظبش باش تو این هوا اینم یه عالمه بوس واسه شما که انرژی بگیری و با صبرو حوصله بیشتر به هامان گلم برسی
مامان محمد پارسا
4 آذر 90 16:27
سلام ناناز خاله انشاالله حالت زودی خوب شه مامانی نگران نباش غصه هم نخور نانازمون زود خوب میشه
مامان یسنا
5 آذر 90 16:51
هامان جونم بهتر شدی گلم؟؟؟؟
مامانه میکاییل
6 آذر 90 10:47
عزیزم الهی که زودتر خوب بشه چرا ما مامانا با طنابه پوسیده این باباها هر دفعه تو چاه میریم منم چند بار سرم اومده بازم تکرار می کنم
مامان ارميا
6 آذر 90 10:55
زود زود خوب ميشي خاله.
مامان رهام
6 آذر 90 11:00
امان از اين مريضي و سرما خوردگي من و رهام دو ماه درگير مريضيم.اميدوارم هامان جون هر چه زودتر خوبه شه.راستي چرا عكس كم ميذاري تو پستها
مامان ماهان
6 آذر 90 16:30
وای وای وای هامان جون مریض شده نبینم بیحال باشی عزیزم رز خوبم نگران نباش خوب میشه یه بوس برای هامان عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
6 آذر 90 16:37
سلام گلم الان حال هامان جون چطوره بهتر شده عزیزم؟ مراقب خودتون باشید
سارا
6 آذر 90 17:48
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آذر 90 21:52
خاله جون الهی زودی خوب شی. به ما سربزنید خوشحال میشیم.
نگين
7 آذر 90 15:39
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 8:36
ناناز خاله هنوز خوب نشدی
مامان اميررضا
12 آذر 90 20:35
سلام وبلاگ قشنگي داري ان شاالله نازگلت هميششه سلامت و سرزنده باشه اي كاش از عكس هاش هم بذاريد به ما هم سر بزنيد با اجازتون لينك مي كنيم تا باز هم بهتون سر بزنيم موفق باشيد