هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

آرزوی من

1390/9/8 10:47
نویسنده : مامان رزیتا
505 بازدید
اشتراک گذاری
 
هامان جان
آرزویم برای تو این است:
در میان مردمی که می دوند برای زنده ماندن
آرام قدم برداری برای زندگی کردن
 
عزیز دلم این روزا من و شما شدیدا مریض هستیم و حسابی درگیر این سرماخوردگی لعنتی هستیم یه خط درمیون میام سرکار خیلی این مدت اذیت شدیم
امیدوارم هر چه زودتر حالمون خوب بشه
با این شرایط هم نمی تونیم جایی بریم البته یکشنبه شب با اصرار دوست عزیزمو رفتیم خونشون و شمابا یاسین جون حسابی بازی کردی و بهت خوش گذشت
دیروز هم که خون مونم و کلی با هم بازی کردیم و خوش گذروندیم
نمی دونم چرا راه به راه میومدی و منو می بوسیدی شاید ازاینکه خونه مونده بودم و با هم بودیم داشتی سپاسگزاری می کردی احساس رضایت می کردم چون تو در کنارم بودی و احساس آرامش
عجیبی داشتم
دیروز موقع صبحانه خوردن متوجه شدم دندون کرسیت همچون مرواریدی درصدف خودنمای می کنه
مبارکت باشه عزیزم
بهترینها رو برات آرزومندم ای تمام زندگی
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان یسنا
8 آذر 90 11:42
سلام بلا دور باشه!خیلی تو خونه اسفند دود کن که هوای خونه ضدعفونی بشه. هامان گلم دندون جدید مبارک باشه خاله جونی
مامان آنیسا
8 آذر 90 16:04
سلام رز عزیزم بلا دوره انشاا... امیدوارم هرچه زودت حال خودت و گل پسرت خوب بشه بوسسسسسسسسسسسسس
مامان محمد پارسا
8 آذر 90 19:39
سلام نازیانشاالله حالتون زود زود خوب میشه مواظب خودتون باشید ناناز خاله مرواریدت مبارک عزیزم
مامان کیان و کارین
9 آذر 90 13:52
هامان جون دندون نو مبارک !! خاله زود خوب میشی ... چیز دیگه ای پیدا نکردی بخوری ، سرما خوردی جوجوهای من ، هم یه خط در میون سرما می خورن مامان مهربونش سلام همیشه کامنت های قشنگت رو توی وبلاگ بچه ها می خونم و از اینکه دوست خوبی مثل تو دارم خوشحالم مرسی که با وجود بی معرفتی من ( به خاطر کمی وقت ) باز هم پیش ما میای . تو و پسرت رو دوست دارم . البته خیلی دوست دارم یه روز عکس گل پسرت رو واسمون بذاری . روی ماه هامانم رو ببوس
مامان سید کوچولو
10 آذر 90 14:34
ایشالله زودتر سالم و سر حال ببینیمتونم
آکام
12 آذر 90 13:56
سلام امیدوارم که سلامتی حاصل شده باشه دنودون جدید هم مبارک
سمانه مامان پارسا جون
12 آذر 90 14:01
سلام عزیزم متنت خیلی قشنگ بود هامان جون بهتر شد؟ راستی توی این شبا واسه ما هم دعا کنید
مامان سعید
12 آذر 90 14:21
سلام عزیزیم خیلی بده مریضی مادر و بچه با هم . بهتر شدید ؟ حسابی شلغم و آب لیمو شیرین بخورید . خودتو ناراحت نکن . الان یه درمیون همه بچه ها مریضن . ایشالا که زود خوب خوب میشید .
مامان یسنا
12 آذر 90 17:27
بهتر شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگرانیم خبری از خودت و هامان گلم بهمون بده
mamane radin
12 آذر 90 17:48
سلام عزیزم. خوبی؟ هامان گلم خوب شد؟ ایشاله زودتر خوب میشه.درباره سرماخوردگی یه مطلب جالب تو وبلاگ دوم رادین گذاشتم اگه دوست داشتی بخون. راستی رادین خیلی زود پسونک رو انداخت و دوست نداشت اون عکس قبل از یکسالگیش بود اما چند ماه بعد دیگه هرکاری کردم پسونک نگرفت.
shideh
12 آذر 90 23:09
salam haman jan man ke nini nadaram mishe manam to jame khodeton rah bedin
مامان ماهان
12 آذر 90 23:12
چه متن قشنگی نوشتی عزیزم الهی که زود زود هامان جون خوب بشه
فهیمه
16 آذر 90 21:11
سلام ممنون که به سوالم جواب دادی.دارم خاطره اون روزها مینویسم.ادرس وبلاگم عوض شده.براتون گذاشتم
mamane radin
19 آذر 90 15:51
سلامت و شاد باشید.