هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

تشکر از دوستان

1390/9/12 22:21
نویسنده : مامان رزیتا
662 بازدید
اشتراک گذاری

 لازم می بینم که از تک تک شما دوستان عزیزی که همواره جویای احوال ما بودید تشکر کنم و دست های تان را به گرمی بفشارم. واقعا که دوستی را در حق من تمام کردید و بقدری نسبت به من لطف داشتید که جبران مهربانی های شما از بضاعت من خارج است.

نشان دادید که دوستی های مجازی از روابط و دوستی های دنیای ملموس، واقعی تر است و ارزش و اهمیت این "دایره دوستی" را بیش از پیش به من نمایاندید.

شما دوستان این احساس را در من بوجود آورده اید که گویی بر کوهی تکیه کرده ام، کوهی استوار که تیشه های فرهادوار تان نقش ماندگار عشق را بر آن حک کرده است. قدر این کوه را می دانم و همچون پرنده ای، در شیار های این کوه لانه ای خواهم ساخت و تا ابد با آرامش و اطمینان، در آن سکنی خواهم گزید…

لانه ای امن، که دیگر هیچ تند بادی نخواهد تنوانست آن را متزلزل کند…

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان
12 آذر 90 23:14
واااااااااااااااای چقدر قشنگ نوشتی حرفی که زدی واقعا عین حقیقته منم باهات هم عقیده ام الهی که همیشه دوستیامون پابرجا و برقرار باشه
dp
12 آذر 90 23:29
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر
مامانی سید کوچولو
12 آذر 90 23:29
ممنون که به ما سر زدین. معلومه ادم خیلی قدر شناس و با محبتی هستین . خوش به حال تمام دوستای حقیقی و مجازی تون
مامان ماهان
12 آذر 90 23:46
دوست جونم با اجازه میخوام نوشته قشنگت رو تو وبم بزارم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 آذر 90 10:40
وبلاگ قشنگی دارید. از آشناییتون خوشبختم. با اجازتون لینکتون می کنم.
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 90 18:54
خیلی زیبا نوشتی خانومی خدارو شکر که بهتر شدین مراقب خودتون باشین بوس واسه هامان جون و مامان گلش
مامان آدرین
14 آذر 90 3:26
عزیزم اگه منم جزو دوستای خودت بدونی خیلی خوشحالم کردی مروارید تازه ی هامان جونی مبارک دوستون دارم
مامانه میکاییل
14 آذر 90 6:18
ای جانمممممممممممممم اینقدر که من دوستای این دنیای مجازی رو دوست دارم دوستای واقعی مو دوست ندارم
الهام مامان رامیلا
16 آذر 90 20:19
دقیقا همینطوره دوست عزیزم چقدر این دوستیها خوبن مرسی از نوشته زیبات
محيا كوچولو
17 آذر 90 17:47
سلام. خيلي خوب نوشتيد
مامان ارميا
19 آذر 90 10:36