هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

نظرات (17)

سمانه مامان پارسا جون
19 آذر 90 15:47
سلام خانومی خوبی؟ فکر کنم این اولین پستی بود فقط عکسهای هامان جونو گزاشتی خیلی بامزه بود جیگر میبوسمش
مامان یسنا
19 آذر 90 16:37
قربون این خوشگل پسر برم من. اسفند واسش دود کن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آذر 90 18:02
چه پسر نازی خدا حفظش کنه
محيا كوچولو
19 آذر 90 22:08
عكساي خيلي قشنگيه خاله من هاماني رو تو ليست دوستاي گلم لينك كردم
پارميدا
20 آذر 90 8:27
هامان عزيز، دلمو بردي كه ، عكس هاي خيلي خيلي قشنگي داري. خيلي وقت بود بهت سر نزده بودم از اين بابت شرمنده منو ببخش، ولي هميشه از ماماني حالت را پرسيدم. هميشه به يادت هستم و خيلي خيلي دلم مي خواد كه ببينمت. اميدوارم هر دوتايمون به يك مهد كودك خوب بريم. به اميد اون روز
مامان ارميا
20 آذر 90 8:30
عزيز خاله چقدر كتاب خوني.ايشالله پروفسور ميشي. آفرين به مامان توي كارهاي خونه كمك مي كني. عكسهات نازن.
مامان پرنیا خانوم
20 آذر 90 8:54
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
مامانه میکاییل
21 آذر 90 7:07
قوربونش برم با جارو کردنش عزیزمممممم خدا حفظش کنه .
negin
21 آذر 90 9:35
سلام. چه عكسهاي نازي شدن ممنونم .بابت حضور و اظهار نظر قشنگتون .مرسي
مامان محیا
21 آذر 90 14:57
من دلم ازین پسر خوشکلها میخواد
مامان ماهان
23 آذر 90 16:21
به به پست خیلی قشنگی بود کلی از دیدن عکسهای هامان جون ذوق کردم هامان جونم چه اتاق خوشگلی داری چه اسباب بازیهای قشنگی داری 10000000000 ماشاالله خیلی خوردنی شدی بووووووووووووووووووووس
مامان رهام
24 آذر 90 12:09
اي جانم ماهان جون .ئست ماماني درد نكنه چه عكسايي گرفته ازت
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 10:00
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 10:02
وای که چه پسر طلایی بخورمت با این شیرین کاریهات خاله جون دست مامان گلت درد نکنه با این عکسای زیبات و خوش به حالش که توی کارای خونه کمکش میکنی عزیزکمممممممممم
رومینا
4 دی 90 22:14
جارو کشیدنت منو کشته مادر
مامان امیرمهدی
12 دی 90 12:46
ممنون مامان هامان جون امید وارم پسر گلت در تمامی مراحل زندگی موفق و شاد باشه . چقدر هم خوشگل و ناز هستش خدا حفظش کنه :
پرنیا جون
21 دی 90 9:40
عزیزم خیلی دلم میخواداز نزدیک بگیرم و یه بوس ابدارت کنم این عکسات خیلی طلاست