هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

هامان هستی مامان

آرزویم

1390/9/23 11:13
نویسنده : مامان رزیتا
547 بازدید
اشتراک گذاری

zibaهامان جانمziba

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری

و فراموش کنی

آنچه را که باید فراموش کنی
.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.

برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی

و با خنده‏ ی کودکان.

برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری

در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.

بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان شایان
23 آذر 90 13:14
مامان ماهان جون بهت تبریک میگم واقعا پسر نازی داری ! خیلی دوستش دارم !
مامان ماهان
23 آذر 90 16:17
قربونت برم عزیزم چه آرزوهای قشنگی مامان برات کرده الهی به همه آرزوهای قشنگت برسی چقدر ناز و خوردنی هستی بوووووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
23 آذر 90 17:34
وای چه عکسهای خوشگلی چه متن قشنگی
مامان ماهان
24 آذر 90 10:22
با پست تولد آپم
سارا
24 آذر 90 14:59
سلام عزیززززززکم خوبی؟دوست کوچولوم خوبه؟راستی ما تو جشنواره شرکت کردیم کدمون 127 خوشحال میسیم رای بدین من مطلب جدید نوشتم خوشحال می شم سر بزنی
مامان آروین
26 آذر 90 16:49
ممنون از اینکه به ما سر زدید کوچولویع نازی داری خدا حفظش کنه در ضمن ممنون از لینکتون منم شما را لینک کردم
ملی مامانه میکاییل
27 آذر 90 5:12
ای جانم عاشقه نگاهشم
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 9:52
وای نفس خاله ماشالله چه گل پسری دست مامانت درد نکنه با ان عکسای هنرمندانه
amirmohamad_asra
29 آذر 90 8:42
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ منتظره حضورتون هستیم
نی نی توپولی
30 آذر 90 2:35
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .\ پسر ناناز و دوست داستنی تو ببوس...
رومینا
4 دی 90 22:12
ای جون قربونش چه کوچولو بوده عسل خان