هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هامان هستی مامان

آرزوهایم

1390/11/11 13:22
نویسنده : مامان رزیتا
567 بازدید
اشتراک گذاری
 
"هامان عزیزم"
شکلکهای جالب آروین
 
 
"آرزوي خورشيد کافي براي تو مي‌کنم که افکارت را روشن نگاه دارد بدون توجه
 به اينکه روز چقدر تيره است.
 
 
آرزوي باران کافي براي تو مي‌کنم که زيبايي بيشتري به روز آفتابيت بدهد .
 
آرزوي شادي کافي براي تو مي‌کنم که روحت را زنده و ابدي نگاه دارد .
 
آرزوي رنج کافي براي تو مي‌کنم که کوچکترين خوشي‌ها به بزرگترينها تبديل شوند .
 
آرزوي بدست آوردن کافي براي تو مي‌کنم که با هرچه مي‌خواهي راضي باشي .
 
آرزوي از دست دادن کافي براي تو مي‌کنم تا بخاطر هر آنچه داري شکرگزار باشي .
 
آرزوي سلام‌هاي کافي براي تو مي‌کنم که بتواني خداحافظي آخرين راحتري داشته باشي ."
 
  شکلکهای جالب آروین
 
 
از زندگي لذت ببر عزیزم
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

خان گوگو لي بابا
12 بهمن 90 3:46
چه زيبا برايت سروده مامان ،هامان عسل منم لينكت كردم
مامان ارمیا
12 بهمن 90 12:20
قشنگ بود.
مامان پرنیا جون
15 بهمن 90 9:24
چه قدر شما لطیف و پراز احساسی عزیزم خوش به حال امان جون با این مامان خوش ذوقش عزیز
مامان پرنیا جون
15 بهمن 90 9:26
عزیز راستی این کد ورودی وبلاگ هامان جونو از کجا اوردی که صفحه اصلی با عکسای قشنگش هست امکانش هست برام تلگراف بزنی اون کد رو خانومم
سمانه مامان پارسا جون
15 بهمن 90 11:10
مثل همیشه عالی بود
mona
15 بهمن 90 13:14
من هم مثل مامان برایت بهترینها را آرزو میکنم عزیزم
مامانی شیما وحدیث
15 بهمن 90 23:21
سلام مامان هامان عزیز خیلی ممنون که به وب ما سرزدی . خیلی مطالبتون قشنگ وزیبا بود .حسابی معلومه خوش سلیقه ای یک سالگی وبت رو هم بهت تبریک میگم . مامانی پست تولد گذاشتم .تونستی بازم بیا
مامان ماهان
16 بهمن 90 12:13
به به چقدر زیبا بود چه آرزوهایی امیدوارم که به همه اونا برسی عزیزم هامان جونم دووووووووووووووووست دارم
مامان کیانا
16 بهمن 90 13:03
سلام به هامان کوچولوی ناز ومامان مهربونش...ممنون که به من ودخترم سرزدین وتولد گلمو تبریک گفتین..به داشتن دوستای فرشته ای مثل شما افتخار میکنیم...با اجازه لینکتون کردیم تا همیشه در کنارمون باشین
مريم
16 بهمن 90 18:55
چه خوشگله وبتون خيلي هم با إحساس .ممنون كه به ما سر زدين.
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 12:43
امیدوارم به آرزوهای قشنگی که مامانی برات داره برسی
مامان پارسا
18 بهمن 90 14:33
خیلی ازتون ممنونم. مطالب وبتون خیلی خوبه با اجازه بعضی هاشو می ذارم توی وب پارسا تا دوستانمون هم استفاده کنن.
مامان یسنا
18 بهمن 90 15:43
مامان ملینا
19 بهمن 90 10:05
هامان جام من هم مثل مامان برات بهترینها رو آرزومندم .موفق باشی عزیزم
مامان کیارش
19 بهمن 90 12:39
ممنون که به وبلاگ کیارش سر زدید.خیلی صفحه ورود وبلاگ جالب بود .خدانگهدار هامان جون باشه .موفق باشید
مامان سارینا
20 بهمن 90 10:21
سلام خاله جون . ممنون که سر زدی و تولدمو تبریک کردی . آقا هامان گل رو از طرف من ببو س راستی یه خورده دیره ولی یک ساله شدن وبلاگشو تبریک میگم . خاله جون واسه خودت و پسرت گلت آرزوی سلامتی دارم
مامان پرنیا جون
20 بهمن 90 10:51
خیلی زیبا بود عزیزم در وصف پسر نازدونتون
مامان محمد
22 بهمن 90 8:52
هامان كوچولو ما خيلي وقته لينكت كرديم يه سري بزن
ملی مامانه میکاییل
22 بهمن 90 9:53
الهی !!! منم آرزو می کنم که همیشه با هم شاد و سلامت باشید
مامان محمد پارسا
23 بهمن 90 21:36
مامان یسنا
24 بهمن 90 17:55
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان رادین
25 بهمن 90 15:32
مامان پارسا خان
26 بهمن 90 14:00
عزیزم کجایی پس؟ آخه چقد بیایم و تو نباشی؟
مامان امیرمحمد
27 بهمن 90 9:28
مامان جون هامان ممنونم که به وبلاگ امیرمحمدم سرزدی و تولدشو تبریک گفتی. امیدوارم هامان جون در کنار شما خوشبختی و بخوبی تجربه کنه . هامان عزیزو به لیست دوستهای خوب امیرمحمد اضافه کردم
مامان ماهان
27 بهمن 90 23:08
سلام عزیزم حالت خوبه هامان جونم خوبه ..................
مامان رهام
1 اسفند 90 11:00
سلام عزيزم نيستيد دلمون براتون تنگ شده
مامان یسنا
1 اسفند 90 14:18
کجایی عزیزم خیلی وقته که آپ نکردی؟؟؟
پرنیا جون و مامانش
2 اسفند 90 8:20
زیبا بود در وصف پسر نازدونتون مامان پر از احساس
مامان یسنا
2 اسفند 90 11:00
کجایین حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟نگران شدم
سمانه مامان پارسا جون
3 اسفند 90 10:40
سلام مامانی خوبی؟ هامان گلم خوبه؟ دیگه نمیای پیش ما دلمون واستون تنگیده بود
مامان ماهان
4 اسفند 90 8:03
سلااااااااااااااااااام گلم کجایی نگران شدمممممممممممممم
مامان پارسا
6 اسفند 90 9:22
مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 13:19
سلام مامانی خوبی. هامان جون خوبه چی شده مطلب جدید نمی ذاری؟ هر روز میام سر میزنم ولی خبری نیست
مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 13:19
سلام مامانی خوبی. هامان جون خوبه چی شده مطلب جدید نمی ذاری؟ هر روز میام سر میزنم ولی خبری نیست
مامان سعید
7 اسفند 90 8:45
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود . ایشالا که همونطوری که آرزو کردی پسرکت همیشه از زندگیش لذت ببره همینطور خودت