هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هامان هستی مامان

تولد وبلاگ

1390/11/11 13:27
نویسنده : مامان رزیتا
524 بازدید
اشتراک گذاری

بنام او که اول و آخر هر چه است ، که هست


 آیا می دانید ١٠/ ١١ / ١٣٨٩ نخستین پست "هامان هستی مامان"  ثبت شد


به مناسبت سال روز تولد وبلاگ حرف کوتاهی می زنم  در مورد حرفهایی که با وجود گذشت یک سال

از به قلم آمدن شان ، حقیقت نهفته در واژگان شان حتی اندکی رنگ نباخته !!

 

 

امروز این وبلاگ ١ سالش تموم شد و وارد ٢سالگی شد! یادش بخیر ...شاید فکرشم نمی‌کردم

این حضور مستمر رو...!

 شکلکهای جالب آروینهامانم شکلکهای جالب آروین

شايد تولد اين صفحه ي الكترونيكي كه ارتعاشات قلب من را مي نگارد ،

به همان روزی برمی گردد كه من در انتظار دستي بودم تا یاریم دهد؛

 تا پناه گيرم از ويرانه هاي باران خورده !

سلامي كه آن شب برايت زمزمه كردم ، تو ساده تر از سادگي و روان تر از رواني آب

پاسخم دادي ؛ خيلي آسان تر از تبسم بي محو لب خودت . يا ساده تر از گريه هاي

 مداوم من . حوب يادم هست كه غريب بودي به اندازه ي خودم .

... و من تو را آشناترين آشنايم يافتم . تو مثل هيچكس نبودي ؛ با همان

نگاه ساده ي کودکانه؛ با همان سكوت خاص ، صدايم كردي ؛ به تو لبحند زدم

 و تو لبخند مرا فهميدي .

... بعدها وقتي آواي صدايت در دلم غوغا شد ، ديگر من مبتلا شده بودم .

و دنيا اسم قشنگ تو را در دلم حك كرده بود . آنوقت بود كه تصميم گرفتم

تپش هاي قلبمان ، آسمان آرزوهايمان و پروانگي هايمان را در اين صفحه بنگارم . 

......  و شد آنچه را كه مي بيني .

چيزي ندارم بگويم به جز اينكه آرزو كنم تو همیشه شاد باشی

وخندان و بدون دغدغه. حتي اگر اين صفحه نباشد . به اميد آن روز !

 

 و از همه شما دوستای عزیز که تو این یه سال همیشه با ما بودین خیلی ممنونیم و

شماهارو به عنوان دوستای مجازیمون خیلییییییییییییییییییییییییییی دوس داریم

 

 

خداوندا .. این منم .. محیا می شوم .. یاد داری .. یاد داری که خود مرا به این راه فرا خواندی ..

یاد داری که شرط رسیدن را طی مسافت سخت خواندی ....

یاد دارم .. یاد دارم که غرق شده ی برکه ی پایاب پوچی ها بودم .. یاد دارم که رسیدن را به دیدن

پوچی ها باخته بودم ..

اما حال .. بیاد می سپارم .... بیاد می سپارم هر آنچه بر من در این مسافت گذشت .. آری ..

یاد می سپارم ، چون گذشته ، نقشه ی راه من است ..

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ماهان
10 بهمن 90 15:55
عزیزم خیلی خیلی زیبا نوشته بودی الهی که همیشه دوستای خوبی برای هم باشیم تولد وبلاگتون مبارکهههههههههههههههههه
مامان یسنا
10 بهمن 90 23:30
تولد وبلاگت مبارک عزیزم
مامان پارسا
11 بهمن 90 11:38
تولد وبلاگتون مبارکهههههههههههههههههه البته خانومی یه مطلبی توی پستتون تاریخ رو زدین بهمن 90 به جای 89 ببخشید اینو گفتم.
مامان پارسا
11 بهمن 90 11:52
ببخشید خانومی یه زحمت دیگه توی وبلاگ پارسا جون می خوام دوستاشو با شهراشون بنویسم اگه لطف کنین بگین از کدوم شهر هستین ممنون می شم.
محبوبه
11 بهمن 90 22:58
سلام مرسی که به وبلاگ کسرای من سر زده بودید کوچولوی ناز و بانمکی داری خدا برات نگهش داره بووووس
ملی مامانه میکاییل
12 بهمن 90 20:40
آخی تولد وبلاگتون مبارک ایشالله سالها توی این دنیای صمیمی مجازی با هم باشیم و دوست بمانیم
مامان ملینا
13 بهمن 90 9:08
سلام عزیزم تولد وبلاگتون هم مبارک باشه .امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم .هامنان جون خیلی دوست دارم و می بوسمت عزیز دلم.
مامان رهام
13 بهمن 90 10:15
سلام چه متن هاي زيبايي نوشتي عزيزم.يكسالگي وبتون مبارك
مامان پرنیا جون
15 بهمن 90 9:23
خیلی قشنگ بود عزیزم مبارکت باشه هامان قشنگم ببخشید من نبودم چند روز وگر نه زودتر از این بهت تبریک میگم نفس طلای خاله مامان خوش ذوق و مهربونت خیلی خوش سلیقه است خیلی قشنگ احساسشو بیان کرده انشالله در خوشی و سلامتی باشین همیشه خانوم طلا
سمانه مامان پارسا جون
15 بهمن 90 11:09
سلام رز عزیزم خوبی تولد وبتون مبارک شما جزو اولین دوستهای مجازی من بود همیشه میومدم متنهای قشنگتو میخوندم و لذت میبردم الاهی همیشه دوستیهامون پایدار بمونه
مامان انیسا
15 بهمن 90 11:39
تولد یکسالگی وبلاگت مبارک گل پسملی
مامان انیسا
15 بهمن 90 11:40
راستی وبلاگ جدید انیسا اینه به ما سر بزنین http://mesleeshgh.niniweblog.com/ لطفا این یپام منو تایید نکنین چون نمیخوام ادرس جدید انیسا رو همه ببینن.ممنون
مامان آدرین
15 بهمن 90 21:41
آخی خیلی قشنگ بود عزیزم تولد وبلاگ هم مبارک من خوش حالم که دوستی مثل شما دارم میبوسمت دوست عزیزم
زهره مامان نیایش
16 بهمن 90 13:14
یک سالگی وبلاگت مبارک عزیزم دست مامانی رو ببوس به خاطر این دل نوشته ها و خاطرات زیبایی که اینجا برات ثبت کرده
مامان نورا
17 بهمن 90 11:31
يك سالگي وبلاگت مبارك
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 12:44
تولد وبلاگتون مبارک. به امید روزی که هامان جون خودش بتونه وبلاگش رو بنویسه
مامان نيما
17 بهمن 90 14:13
عزيزم تولد وبلاگت مبارك خوشحالم از اينكه با هامان جون دوست شديم
مامان علي خوشتيپ
24 بهمن 90 0:10
تولد 1 سالگي وبلاگتون مبارك. خيلي زيبا نوشته بودي.از داشتن دوستي مثل شما بسيار خوشحالم
پرنیا جون و مامانش
26 بهمن 90 12:44
هامان طلا کجای دلمون تنگ شده واسه عکسای جدیدت و واسه خاطرات زیبای مادرت عزیزم
مریم
30 بهمن 90 18:53
چه مامان با احساسی تولد وبلاگتون مبارککککککککککککک