هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هامان هستی مامان

تشکر از دوستان

1390/12/7 9:24
نویسنده : مامان رزیتا
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکیننایت اسکین

  دعایت میکنم هر شب
نمیدانم چه میخواهی !
از او خواهم برای تو در این شب ها :
هر آنچه در دلت خواهی
 
http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif
 
دوستان من مثل گندمند بعنی یک دنیا برکتشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآو نعمت نبودنشان قحطی و گرسنگی است شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآو من چه خوشبختمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآکه زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمهربانی ات را قدر میدانم شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآو آنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif

باسلامی دوباره خدمت تمامی دوستان عزیز و مهربانم که این مدت با نظراتشون منو امیدوار کردند و فضایی پر از مهر رو برام فراهم کردند از اینکه نتونستم به تک تک پیامها جواب بدم شرمنده ام این مدت با مشکلاتی روبه رو بودم که بیماری هامان هم مزید برعلت شد و مجبورشدم مدتی از تهران دور باشم خیلی خیلی برام سخت بود هم تحمل یک سری شرایط دشوار هم بیماری هامان هم فشار و کارهای آخر سال به هر حال به لطف خدا از اون حالت بیرون اومدم و در حال حاضر سعی دارم با نیرویی فراتر از برق و باد به کارهای عقب افتاده بپردازم .اینجا جا داره از تمامی دوستان این دنیای مجازی به خاطر همدلیشون تشکرکنم برای همه دوستان عزیزم آرزوی بهترینها رو دارم

Sweetday Tumblr gif
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
7 اسفند 90 10:44
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 اسفند 90 17:17
خدا رو شکر که حالتون خوبه. هامان جون هم حتما با پرستاری شما خوب خوب شده