هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هامان هستی مامان

روز شمار1

1390/12/19 17:22
نویسنده : مامان رزیتا
627 بازدید
اشتراک گذاری

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآقشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توستشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآپس برایمان بمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآدر ٢٦اسفند ١٣٨٨ دنيا صداي گريه کودکي را شنيدشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآکه امروز تنها بهانه براي خنديدن ما است . . .شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآاینروز را با هم لبخند ميزنيم ... شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآدقیقاً ١٠روز دیگرسالروزتولد یگانه پسردلبندمون هامان استشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

هامان جان افسانه ها می گویند که خوشبخت ترین انسان روی زمین را می توان سوار بر اسبی تک شاخ یافت با چشمانی بسته! من تورا سوار بر آن اسب دیده ام چشم هایت را باز کن تا باور کنی که بهترینی

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
16 اسفند 90 13:51
ای جووووووووووووووووووونم انگار همین دیروز بود که تولد یکسالگی هامان جون رو بهت تبریک گفتم چقدر زود میگذره ......... 10 روز مونده به تولدت مبارکه قندک من
مامان پارسا
16 اسفند 90 22:58
خاله پیشاپیش تولدت مبارک
مامان ارمیا
17 اسفند 90 11:45
سلام گل پسری. پیشاپیش هم تولد و هم عیدت مبارک. شاد و خندون باشی.
آنیا
19 اسفند 90 18:50
سلام..اوخهــ..خدا براتون نگهش داره... من خیلی دوس دارم مامان شم.. ولی فعلا 17 سالمهــ.. خب بریم سر بحث اصلی.. من 1 وب قالب و لوگو دارم..به زودی ایکن های جدیدم میاد.. قالب های نینی فعلا ندارم ولی عروسکی و بگونه هم دارم درست میکنم..شاید تا بعد از عید بزارمش..خواستید سفارش بدید با عکسی که دوست دارید براتون قالب خوشگل و مخصوص نینیتونو بسازم.. حتما پیشم بیا... نینی جونمــ دوست دالم خوشملم... بووووووووووووووووس
مامان راميلا
20 اسفند 90 14:35
با پايان سال شروع به خانه تكاني كردم، به خانه دل كه رسيدم محبتت را برداشتم ، نه غباري داشت و نه كهنه شده بود . مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند . * سال نو مبارك *