هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

هامان هستی مامان

روزشمار2

1390/12/19 17:22
نویسنده : مامان رزیتا
644 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

یاد آن شب که تو را دیدم و گفت                  دل من با دلت افسانه عشق

چشم من دید در آن چشم سیاه                    نگهی تشنه و دیوانۀ عشق

     احساسی وصف ناپذیر تمام وجودم را دربر می گیرد هنگامیکه فقط فکر حضور یک همسفر آسمانی در کنارم، از ذهن می گذرد. اینکه تا دیروز بر زمین قدم زنی و از فردا همین زمین به لطف حضور رویایی یک فرشته، دیگر تاب تحمل قدم هایت را نداشته باشد، شوری در دل برپا می کند.

     آری صحبت از احساس ناب و بی همتای قلبت، دو بالی به وسعت عشق به من بخشیده تا مرا توان پرواز در اوج آسمان دلت را که نسیم صداقت در آن گونه ها و صورت را به آرامی نوازش می کند، باشد. سخن از آسمانی ست که چیزی جز عطر عشق در آن نیست، چیزی جز یک احساس بکر و آرام در آن جای ندارد. و امروز من به این همراهی می بالم. اینکه تو هستی، من هستم و دریایی بیکران از عاشقانه های همیشه صادق پیش روی ماست.

     ای تو که در اوج ملکوتی آسمان، جای پایت راه و نماست. خداوند تو را از آسمان برای زیبا کردن زندگی و اثبات حاکمیت مطلق عشق بر سرزمین دل من فرستاد. تمامش با گرمی نوازش دستان مهربانت سبز خواهد شد. این نعمت خداست در راه سفرهای این کره خاکی برای من تا با شادی و طروات در این لحظات، بی وقفه در سکوتی مملو از عاطفه فریاد می زنم:

شکلکهای جالب و متنوع آروین

  ای خوشا مستانه سر در پای دلبر داشتن                      دل تهی از خوب و زشت چرخ اخضر داشتن

نزد شاهین محبت بی پر و بال آمدن                       پیش باز عشق، آئین کبوتر داشتن

هفت روز دیگر به تولد گل پسرم مونده خدایا به خاطر این نعمت سپاس

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان رامیلا
19 اسفند 90 19:37
ای جانم من پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم عزیزم انشالله که به مبارکی و میمنت باشه هامان عزیزممممممممممممممممممممم
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 10:27
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
مامان ملینا
20 اسفند 90 13:01
الهی تولدت نزدیکه خاله منم پیشاپیش تولدت رو تبریک می گم .راستی ملینا هم تولدش نزدیکه تقریباً با هم هستین .می بوسمت عزیزم بهمون سر بزنید خوشحال می شیم.
مامان نسترن
20 اسفند 90 16:58
سلام عزیزم ممنونم که تولدمو تبریک گفتی. منم پیشاپیش تولدتو تبریک می گم. قربونت بشم
مامان رهام
22 اسفند 90 11:05
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . پیشاپیش عیدتان مبارک
مامان ماهان
22 اسفند 90 15:33
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ .....$$$....$$$............................................... ...................................$$.................... ..................................$$...........................................$$$....$$$. ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$ ...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$ ......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....................$$$ ...............................$$.....................$$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$
سمانه مامان پارسا جون
22 اسفند 90 21:23
پیشاپیش تبریک میگم تولد هامان گلمو عزیزم ایشاا... صدوبیست ساله بشی
پرنیا جون و مامانش
25 اسفند 90 9:34
وای که چه قدر زیبا نوشتی خانوم طلا