هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

هامان هستی مامان

سلام بر تو ای بهار

1390/12/24 9:16
نویسنده : مامان رزیتا
723 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر تو ای بهار

              سلام بر تو ای بهار، ای بهار مهربان، ای  بهار خوش زبان...

              سلام بر صفای کوهسارانت،

              سلام بر نوای جویبارانت.

              ای بهار مهربان، ای قصیده جهان، با شکوفه همزمان.

              با من همچو باد ناز، بر کویر دل بتاز.

              با من هچو گل بخند، با من همچو گل بساز

جمشید مقدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیایش
24 اسفند 90 10:51
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو پیشاپیش مبارک براتون آروزی سلامتی و شادی دارم ان شا الله سال خوبی داشته باشید دوست عزیز
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 اسفند 90 11:35
پیشاپیش عید شما هم مبارک
مامان کيانا
24 اسفند 90 14:54
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 2:11
هامان جون 1 روز مونده تا تولدت گلم پیشاپیش تبریک
مامان ماهان
25 اسفند 90 14:55
بهارت مبارکههههههههههههههههه هامان جووووووووووووووووووونم
مامان یسنا
25 اسفند 90 21:19
تولدت مبارک عزیز دلم