هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

هامان هستی مامان

پدرم

1391/3/14 23:27
نویسنده : مامان رزیتا
693 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم!
ای الگوی کردار نیک
      وای زردشت من به پاکی اتش میستایمت
پدرم!
ای خاطره ساز خاطرم
      وای اتشکده من، به صفایی نور میجویمت
پدرم !
ای روح القدس من
وای رمز وجودی وجود من
             بسان عیسی با نخست سخنم میگویمت
                                 که مولای منـــــی
                                 تو اول و انتهای منی
پدرم
ای محور ثبات من
وای خورشید ذات من ، هردم چون قمر میپویمت

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نيما
18 خرداد 91 10:06
سلام عزيزم كجا بودي ؟حالت كه خوبه .هامان جون چطوره؟روز پدر هم مباركه شوشوتون باشه
مامان ماهان
30 خرداد 91 8:39
سلام گلمممممممممممم روز پدر رو به بابای خوبت و همسر مهربونت و هامان جونم تبریک میگم