هامانهامان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

هامان هستی مامان

روز پدر...

1392/3/3 9:29
نویسنده : مامان رزیتا
856 بازدید
اشتراک گذاری

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم :

که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن

چــقدر “دوســتــت دارم”

در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن “تو”

چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم !

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

همسر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif

پدرم هر وقت میگفت "درست میشود" ... تمام نگرانی هایم به یک باره رنگ میباخت...!

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif

کاش بودی تا دلم تنها نبود ، تا اسیر دست این غم ها نبود...

بهشت امروز مستانه میخواند ، قدم های تو را جانانه میخواهد

بهشت امروز رنگ میبازد ، از جلال جسم بس پاکت

حوریان به تماشای نگاهت ، همه با یک شاخه گل آمدند به استقبالت
پــــــــــــــــــــــــ ـــــــــدرجانم

اشک هایم به فدایت نیستی پدر ، ولی روزت مبارک

.تقدیم به آنکه می دارمش دوست و هرآنچه دارم از اوست.
 

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif
پدر اولین عشقه دختر و اولین قهرمان پسر

پدر عشقم بودی ولی نیستی

پدر هر کاری کردم عشقی جایگزینت کنم نشد

پدر هیچکس نمیتونه جاتو برام پر کنه

فقط دلم تو رو میخواد دلم اون نگاه مهربونتو میخواد

بابا پدر چه کلمه ای!باهاش دیگه غریبه شدم

از بس نیستی که صدات بزنم

بابا جونم رفتی ولی هنوزم خاطراتت تو وجودمه تو زندگیمه

یادگاریهاتو دارم با تمام وجودم نگه میدارم

دوستت دارم پدرم...

روزت مبارک پدرم

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif

پ مثل پناه...

پ مثل پدر...

همانکه نبودنش مرگ غرورم را رقم زد و جای خالیش اندوه را بر سرم هوار می کشد ...

کاش من هم پدر داشتم تا بجای خیرات هدیه می خریدم

و به جای روزت مبارک پدر نمی گفتم روحت شاد پدر

روحت شاد پدر که مسیر چگونه زیستن را به من آموختی...

http://up.patoghu.com/images/t41jwk2stbzxooi3jtjw.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهه مامان یسنا
4 خرداد 92 18:20
سلام روح پدر عزیزتون شاد باشه
الهه مامان یسنا
19 خرداد 92 9:08
کجایی عزیزم چند وقته پیدات نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسيحا
28 خرداد 92 15:02
سلام ، به قضاوتتون نياز دارم لطفا به من سر بزنيد
سمانه مامان پارسا جون
2 تیر 92 19:41
سلام عزیزم خوبید؟ عیدتون مبارک
پرنیا و مامانش
8 تیر 92 10:39
روحشون شاد عزیزم انشالله همیشه تو شادیها ببینمتون گلم
مامان پرهام
10 تیر 92 19:34
سلام پسرهای ما هم سن اند برام جالبهپرهام ما 29 اسفند 88 به دنیا اومده
مامان پرهام
15 تیر 92 13:47
سلام ما به روزیم
مینا
26 تیر 92 12:41
ممنونم منم شما رو لینک کردم
مامان پرهام
27 تیر 92 10:43
سلام شما کجایید؟
مامان آروین (مریم)
3 مرداد 92 11:57
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
امیرمحمد واسراکوچولو
4 مرداد 92 12:36
سلام ببخشید دیر اومدم خدمتتون تا درگذشت پدرتون رو بهتون تسلیت بگم روحش شاد باشه ایشالله اخه من تو خدمت بودم برای همین هامان جون رو از طرف من ببوسین منتظرتون هستم وبلاگ فعلا
مشکات
9 مرداد 92 16:20
سلام خاله جون من توی جشنواره ی نی نی شکمو شرکت کردم میشه به من رأی بدین تا برنده شم. کد من 699. لطفا این کد رو به 20008080200 پیامک کنید. در ضمن عکسمم هم توی وبلاگم هست میتونید ازش دیدن کنید. ممنون مشکاتی
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
3 شهریور 92 14:29
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.